Fix Fix...

0kommentarer

Idag har det fixats lite här hemma! Mamma och pappa kom hit efter jobbet för att hjälpa till med "barnavdelningen" vi har nu på kontoret! Tack så supermycket för det :D! Det kommer bli kanonbra därinne! Bilder kan jag nog ta och lägga upp imorgon när man kan fota när det är soligt ute ;)... 
 
Just nu sitter jag och kollar på idol och Henrik har skaffat en prenumeration så han kan se hockeyn via internet istället för att köpa tv-kanalerna. Vi har precis ätit soppa till middag, men vi var båda sugna på nått gott så nu har jag hastigt och lustigt slängt ihop en liten smulpaj med blåbär och rabarber :). Kommer säkert bli gott (hade inget socker hemma kom jag på så då fick det bli lite sirap i istället haha...).
 
Annars har jag tvättat lite och diskat och hållit på med sånna där "vardagssaker". Så man har hunnit med en hel del idag, kanske för att jag gick upp tidigt idag eftersom jag skulle simma med en kompis kl9 :P... Vi simmade ungefär en timme så det känns bra att ha rört på sig  :)!
 
Ja, det var lite kvällsuppdatering. Nu ska jag ta ut pajen...
 
Ha en mysig kväll :-)

Kommentera

Publiceras ej