Skön start på veckan

0kommentarer

Idag har det varit en mysig måndag. Jag har tagit det ganska lugnt men hunnit med en hel del iaf tycker jag. Jag har hunnit fixa klart den köttgryta vi började med igår kväll (vi körde långkok på låg värme i ugnen under natten). Sen har jag bland annat ringt försäkringskassan angående föräldrarledighet, ringt och bokat tid för vaccinering mot säsongsinfluensa samt tvättat lite fler bebiskläder. Jag och mamma var på klädbytardag i lördags och hittade en massa bebisgrejer till riktiga fyndpriser! Sammanlagt gick alla bebissaker på ca 230kr👍 😊! Så nu har vi det allra mesta till den lille, bara lite saker som bröstpump och termometer kvar. Blir spännande att se vad skitungen tycker om alla saker sen hihi...
 
Som sig bör blir det lite mys i soffan när hussen i huset kommer hem:
 
 
Mys mys ❤️! 

Nyss har vi ätit de sista av den första omgången bullar jag bakade. Jag tänkte att de skulle räcka längre eftersom jag lagt dem i frysen haha... Aja, får göra lite fler helt enkelt 😉.
 
Ha en mysig kväll! Snart ska jag kolla på  mästerkockarna på 4an 😉
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej