Söndag

0kommentarer

Ja, idag har det varit en softardag på många sätt. Vi vaknade utan att ha ställt klockan, men det blev inte så sent vi vaknade ändå. Solen lyser in genom persiennerna på morgonen runt 8-tiden. Så jag brukar halvvakna av migsjälv runt 8:30 och lite innan det vaknar Leia. Sen försöker hon få upp oss och lite innan 9 går vi upp. Så har det varit nu hela helgen. Mycket mysigt sätt att vakna på :)!
 
Annars har jag pluggat mest idag, å tvättat och diskat lite. Ganska vanlig söndag sådär :P... 
 
Till middag idag blev det nått så "exklusivt" som grönsakssoppa :P. Haha, nåja kanske inte så glamourös mat men den blev riktigt god :)! I soppan hade vi potatis, gröna linser, röda linser och tomat. Sen lite kycklingfond och oxfond på det. Nyttigt och gott :)!
 
Denna kommande vecka kommer det bli mycket plugg. Imorgon börjar jag inte förrän 12:45 men jag blir nog kvar i skolan till runt 18. Sen på tisdag är det redovisning i ett projekt och sen på onsdag är det tenta :P. På torsdag och fredag är det däremot lite lugnare men en del rapportskivande och långa eftermiddagar då med. Tur att det snart är påsk :P. Påsken är tidig i år och det är ju skärtorsdag redan om 11dagar :S... Tiden rinner iväg och jag tycker inte det var länge sen det var jul haha :P...
 
Nu ska jag smälta maten lite och kanske hänga tvätt (värstans vad mätt man kan bli på lite soppa :P). Sen om ett litet tag blir det nog en kvällskopp med rött te ;). 
 
Ha en mysig kväll!
 

Kommentera

Publiceras ej