Mysig söndag

0kommentarer

Söndag idag och sista dagen på veckan. Vad fort helgen har gått! 
 
Idag och igår har det ju varit jättefint väder! Äntligen kan man kanske kallade det vår utomhus (har sett massa tussilago ute idag å det är ju ett vårtecken :) )!
 
Eftersom det var så fint väder gick vi på en långpromenad alla tre :)
 
 
Jag kom med som skugga iaf ;)...Hur skönt ute som helst och jag hade nästan kunnat vara ute hela dagen!
 
Annars idag har vi städat lite och jag dammsög i vardagsrummet (lite nogrannare än vanlig snabbdammsugning :P). Sen efter promenaden hade ju Leia blad och kvistar (+lite annat) i pälsen. Så ja, det hade man för den dammsugningen haha :P...
 
Tidigare i förmiddags bestämde vi oss för att vi skulle äta köttfärsbiffar till middag :). Vi hade en påse med bladspenat kvar i kylen som behövde göras av med, sen hade vi i färsk pesilja, gul lök och fetaost (+ ett ägg som bindemedel) :)! Riktigt goda blev de faktiskt :). Till det hade vi en brunsås med soltorkade tomater i samt quinoa.
 
Nu har vi precis ätit och så tittar vi på mästarnas mästare. Efter det blir det startprogrammet för inför eurovision :)!
 
Imorgon börjar jag redan 8 :S... Hugaligen :P. Sen har jag grupparbete mellan 13-17 ca, så det blir hem å äta lunch efter föreläsningen. 
 
Ja det var väl denna söndag det. Typ. Snart tar vi nog fram resten av kladdkakan (vi köpte kladdkaka igår hihi ;)...) och en kopp rött te :)!
 
Ha en mysig söndagkväll!
 

Kommentera

Publiceras ej